Տարեվերջյան ամփոփում,հաշվետվություն

Ո՞րն է քո սիրելի վայրը կրթահամալիրում:Լողավազանը

Ո՞վ է դպրոցի քո ամենալավ ընկերուհին կամ ընկերը, որ միշտ քեզ օգնել է: Մանանան, Լիլին և Հասմիկը։

Ո՞րն էր այս տարվա ամենասիրելի նախագիծը։ Պատմիր այդ նախագծի մասին: Կցիր նաև հղումը։ Ուսումնական գարուն

Ի՞նչ  գրքեր ես կարդացել այս ուսումնական տարվա ընթացքում։ Սև ծոավահենի արկածները, Փոքրիկ իշխանը։

Ո՞րն է այս տարվա քո սովորած ամենասիրելի բանաստեղծությունը:

Եղ. Չարենց «Ինչքան աշխարհը սիրես ու աշխարհով հիանաս»

Ինչքան աշխարհը սիրես ու աշխարհով հիանաս —
Այնքան աշխարհը անուշ ու ցանկալի կլինի.
Թե ուզում ես չսուզվել ճահճուտները անհունի —
Պիտի աշխարհը սիրես ու աշխարհով հիանաս:
Այնպե՜ս արա, որ կյանքում ո՜չ մի գանգատ չիմանաս,
Խմի՜ր թախիծը հոգու, որպես հրճվանք ու գինի.
Որքան աշխարհը սիրես ու աշխարհով հիանաս —
Այնքան աշխարհը անուշ ու ցանկալի կլինի…

Ո՞րն էր այս տարվա քո սիրելի առարկան և ինչո՞ւ։ Տեխնոլոգիա, որովհետև ես սիրում եմ նկարել։

Ո՞ր օտար  լեզվին ես ավելի լավ տիրապետում ։ Ռուսերեն

Որո՞նք են բլոգում տեղադրած քո հաջող նյութերը: Մատենադարան

Ի՞նչ ճամփորդությունների ես մասնակցել այս տարվա ընթացքում։ Գառնի, Վարդավառի այգի, Աղի լիճ, Էրեբունի, Մատենադարան, Գառ-Գառ, Արատես։

Ո՞րն է այս տարվա ամենասիրած օրը։ Արատեսի ճամբարի օրերը։

Ո՞րն է այս տարվա չսիրած կամ անհաջող օրը։  Երեկ, որովհետև ետ էինք գալիս Արատեսից։

Ո՞րն է քո ամենաանհետաքրքիր նյութը բլոգում, ինչո՞ւ։ Դալի-Պիկասո 

Ի՞նչ կանես  5-րդ դասարանում, որ չես արել 4-րդ դասարանում: Դասերին  ավելի ուշադիր կլինեմ,առաջադրանքները արագ կկատարեմ։

Ինչո՞ւ ես գալիս դպրոց: Որ գրագետ դառնամ և շատ խելացի լինեմ։

Ի՞նչ հարց կավելացնեիր այստեղ։ Ո՞ր դասարանից ես դու տեղափողվել այս դպրոց, և որ դպրոցն է քեզ ամենշատը դուր գալիս։

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *